ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ
για αγορές άνω των 50 €

ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ για αγορές άνω των 50 €

Εναλλαγή Πλοήγησης
2107799305
Cart

Γλώσσα

Συχνές ερωτήσεις - FAQ

Θέλοντας να κάνουμε τα ψώνια σας μια εύκολη και ξεκούραστη διαδικασία, απαντάμε σε όλες τις πιθανές και πιο συχνές ερωτήσεις σας.

 

Πώς μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας;

Μπορείτε να μας βρείτε στα ακόλουθα:
 
- Τηλέφωνο: +30 210 77 99 305
- Facebook: www.facebook.com/pg/PrettyLittleSecretsGR
- Instagram: www.instagram.com/prettylittlesecrets.gr
- Διεύθυνση Καταστήματος: Κονίτσης 4, Ζωγράφου 157 73, Ελλάδα
- Email: [email protected]
 

Ωράριο Καταστήματος

Δευτέρα:  10.00-15.00
Τρίτη:  10.00-14.30 & 17.00-21.00
Τετάρτη:  10.00-15.00
Πέμπτη:  10.00-14.30 & 17.00-21.00
Παρασκευή:
 10.00-14.30 & 17.00-21.00
Σάββατο:  10.00-15.00
Κυριακή:  -- (κλειστά)

 

 

 

Πώς μπορώ να παραγγείλω ένα προϊόν;

Δεχόμαστε παραγγελίες με τους ακόλουθους τρόπους:
Επισκέπτοντας το φυσικό μας κατάστημα στη διεύθυνση Κονίτσης 4, Ζωγράφου 157 73, Ελλάδα
✓ Μέσω ιστοσελίδας πατώντας την επιλογή "Αγορά" στη σελίδα με το προϊόν που επιθυμείτε!
✓ Με προσωπικό μήνυμα στη σελίδα μας στο Facebook & Instagram!
✓ Τηλεφωνικά στο 210-7799305 κατά τις ώρες λειτουργίας που αναγράφονται παραπάνω!
 

Πώς αναζητώ το προϊόν που επιθυμώ;

Μπορείτε να περιηγηθείτε στα προϊόντα μας κάνοντας κλικ στις κατηγορίες που θα βρείτε στο άνω μέρος της ιστοσελίδας μας π.χ. Clothes ή στις υποκατηγορίες αυτών π.χ Dresses. Αν ψάχνετε κάτι πολύ συγκεκριμένο, μπορείτε να εισάγετε την λέξη-κλειδί στο πεδίο αναζήτησης που βρίσκεται πάνω δεξιά στην ιστοσελίδα και θα σας επιστρέψουμε όλα τα σχετικά αποτελέσματα προϊόντων.
 

Πώς παραγγέλνω από την ιστοσελίδα;

Μόλις εντοπίσετε το προϊόν που επιθυμείτε να αγοράσετε, επιλέγετε την ποσότητα ή και το μέγεθος που επιθυμείτε, αν υπάρχουν περισσότερα από ένα διαθέσιμα μεγέθη, και κάνετε κλικ στην επιλογή "Αγορά". Εάν επιθυμείτε, συνεχίζεται την αναζήτηση προϊόντων και ακολουθείτε την ίδια διαδικασία, προσθέτοντας στο "Καλάθι Αγορών" σας όσα θέλετε να παραγγείλετε, κάνοντας κλικ στην επιλογή "Αγορά" κάθε φορά. Όταν ολοκληρώσετε την διαδικασία επιλογής, μπορείτε να προχωρήσετε στη διαδικασία παραγγελίας των επιλογών σας, αιωρώντας τον δείκτη του ποντικιού σας πάνω από την επιλογή "Καλάθι Αγορών" στο πάνω δεξιά μέρος της ιστοσελίδας και κάνοντας κλικ στην επιλογή Προβολή Όλων ή Ολοκλήρωση Αγορών. Στη συνέχεια, συμπληρώνετε τα στοιχεία σας ακολουθώντας τις οδηγίες και ολοκληρώνετε την παραγγελία σας.
 

Χρειάζεται να έχω λογαριασμό για να ολοκληρώσω μια παραγγελία;

Μπορείτε να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας σαν επισκέπτης, χωρίς να συνδεθείτε σε κάποιο λογαριασμό.
 

Σε τι εξυπηρετεί η δημιουργία λογαριασμού;

Η δημιουργία λογαριασμού σας επιτρέπει να ολοκληρώσετε παραγγελίες ευκολότερα και γρηγορότερα, να εισάγετε και να διατηρείτε πολλαπλές διευθύνσεις αποστολής, να παρακολουθείτε τις παραγγελίες σας, να βλέπετε προηγούμενες παραγγελίες σας και να συγκρίνετε προϊόντα. Επίσης μπορείτε να προσθέτετε επιθυμητά προϊόντα στη Λίστα σας για μελλοντικές αγορές και να μοιράζεστε τη Λίστα αυτή μέσω email με τα άτομα που επιθυμείτε. Φυσικά μπορείτε να αλλάξετε τα στοιχεία του λογαριασμού σας και τον κωδικό σας οποιαδήποτε στιγμή.
 

Πώς μπορώ να πληρώσω;

Μπορείτε να πληρώσετε με τους ακόλουθους τρόπους:
✓ Με αντικαταβολή (κατά την παράδοση) με κόστος υπηρεσίας 3,00€.
✓ Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.
✓ Με χρήση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας.
✓ Μέσω Paypal.
 

Μπορείτε να αποστείλετε την παραγγελία μου σε μια απομακρυσμένη διεύθυνση/περιοχή στην Ελλάδα;

Φυσικά και μπορούμε. Παρέχουμε υπηρεσίες μεταφοράς και παράδοσης παραγγελιών σε όλη την Ελλάδα.
 

Πόσες μέρες θα κάνει να φτάσει η παραγγελία μου;

Ξέρουμε πόσο ανυπομονείτε να έχετε στα χέρια σας το νέο σας απόκτημα. Γι' αυτό φροντίζουμε να γίνει το συντομότερο δυνατόν αλλά εξαρτάται και από τη διεύθυνση που μας έχετε παράσχει. Αν η διεύθυνση αυτή είναι εντός Αττικής, η παράδοση γίνεται εντός 1-2 εργάσιμων ημερών. Για την υπόλοιπη Ελλάδα, οι ημέρες κυμαίνονται από 1-4 ημέρες. Εξαιρούνται οι δυσπρόσιτες περιοχές, όπου χρειάζονται 1-7 μέρες.
 

Και αν δεν είμαι στη διεύθυνση που σας έδωσα όταν φτάσει η παραγγελία μου;

Η παράδοση των παραγγελιών γίνεται μέσω της ΓΕΝΙΚΗΣ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗΣ. Παράλληλα, με έναν ειδικό κωδικό αποστολής που λαμβάνεται από εμάς, μπορείτε να παρακολουθείτε την πορεία της παραγγελίας σας. Σε περίπτωση που απουσιάζετε, γίνονται 2 προσπάθειες παράδοσης. Αν δεν παραλάβετε την παραγγελία σας σε καμία από αυτές τις 2 προσπάθειες, θα χρειαστεί να περάσετε αυτοπροσώπως να παραλάβετε την παραγγελία σας από το κοντινότερο υποκατάστημα της ΓΕΝΙΚΗΣ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗΣ της περιοχής σας, μέσα στις επόμενες 10 μέρες μετά την άφιξη της παραγγελίας σας. Αν δεν μπορέσετε να παραλάβετε την παραγγελία σας μέσα στο προβλεπόμενο χρονικό περιθώριο, το προϊόν επιστρέφει σε εμάς και οποιαδήποτε επαναποστολή θα σας επιβαρύνει οικονομικά.
 

Υπάρχουν έξοδα αποστολής;

✓ Με αγορές άνω των 50,00€ τα μεταφορικά είναι ΔΩΡΕΑΝ ενώ για αγορές χαμηλότερες των 50,00€ το κόστος των μεταφορικών ανέρχεται στα 2,50€.

 

Μπορώ να επιστρέψω το προϊόν;

Κάθε επιθυμητή επιστροφή γίνεται δεκτή, αρκεί να πραγματοποιηθεί εντός 14 ημερών από την ημέρα παραλαβής της παραγγελίας σας. Ακολούθως, έχετε την δυνατότητα να επιλέξετε κάποιο άλλο προϊόν ίσης ή μεγαλύτερης αξίας, αφού προηγουμένως έχετε έρθει σε επικοινωνία και συνεννόηση μαζί μας, είτε μέσω τηλεφώνου 210-7799305 είτε μέσω e-mail στο [email protected]. Σε αυτή τη περίπτωση επιβαρύνεστε με το κόστος επιστροφής του προϊόντος. Σε περίπτωση που παραλάβετε κάποιο από τα προϊόντα μας σε κακή κατάσταση (χτυπημένο, χαλασμένο) μας ενημερώνετε άμεσα και σας γίνεται αντικατάσταση του προϊόντος χωρίς καμία δική σας οικονομική επιβάρυνση.
 

Τι προϋποθέσεις πρέπει να πληρεί το προϊόν για να μπορώ να το επιστρέψω;

Το προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται στην κατάσταση στην οποία το παραλάβατε, να μην έχει χρησιμοποιηθεί, φορεθεί, λερωθεί ή βρίσκεται σε οποιαδήποτε άλλη κατάσταση πέραν της αρχικής του. Μέχρι τη στιγμή που το προϊόν θα φθάσει σε εμάς βρίσκεται στη δική σας ευθύνη, οπότε είναι σημαντικό να φροντίσετε για την ασφαλή μεταφορά του ώστε να αποφευχθεί τυχόν ζημιά και ως εκ τούτου αδυναμία επιστροφής του.
 

Δεν μπορώ να ολοκληρώσω την παραγγελία μου μέσω της χρεωστικής-πιστωτικής μου κάρτας, γιατί δεν λειτουργεί η σελίδα της Alpha Bank. Τι συμβαίνει;

Η ιστοσελίδα της Alpha Bank είναι πολύ πιθανό να μην λειτουργεί σε ορισμένους παλιούς περιηγητές (browsers), λόγω του εκσυγχρονισμού του τρόπου που η τράπεζα κρυπτογραφεί τα δεδομένα από και προς τον χρήστη.
 
Οι προτεινόμενοι περιηγητές (browsers), συμβατοί με τις τεχνολογίες TLS 1.1 και TLS 1.2, είναι οι ακόλουθοι:
- Google Chrome (Chrome for Android) έκδοση (version) >= 22
- Mozilla Firefox (Firefox for mobile) έκδοση (version) >= 27
- Microsoft Internet Explorer έκδοση (version) 11
- Microsoft Edge
- Microsoft Internet Explorer Mobile έκδοση (version) 11
- Apple Safari έκδοση (version) >= 7
- Apple Safari (mobile) έκδοση (version) >= 5

Το ">=" σημαίνει "μεγαλύτερο ή ίσο".