Καλώς ήρθατε στο Pretty Little Secrets

Οι παραγγελίες που θα πραγματοποιηθούν από τις 18 έως τις 23 Αυγούστου, θα αποσταλλούν στις 24/08. Καλό καλοκαίρι!

Συχνές ερωτήσεις - FAQ

Θέλοντας να κάνουμε τα ψώνια σας μια εύκολη και ξεκούραστη διαδικασία, απαντάμε σε όλες τις πιθανές και πιο συχνές ερωτήσεις σας.

Πώς μπορώ να παραγγείλω ένα προϊόν;

Δεχόμαστε παραγγελίες με τους ακόλουθους τρόπους:
 Μέσω ιστοσελίδας πατώντας την επιλογή "Αγορά" στη σελίδα με το προϊόν που επιθυμείτε
 Με προσωπικό μήνυμα στη σελίδα μας στο Facebook
 Τηλεφωνικά στο 210-7706601 (Δευτέρα έως Σάββατο από τις 11:00 έως τις 16:00)
 

Πώς αναζητώ το προϊόν που επιθυμώ;

Μπορείτε να περιηγηθείτε στα προϊόντα μας κάνοντας κλικ στις κατηγορίες που θα βρείτε στο άνω μέρος της ιστοσελίδας μας π.χ. Clothes ή στις υποκατηγορίες αυτών π.χ Dresses. Αν ψάχνετε κάτι πολύ συγκεκριμένο, μπορείτε να εισάγετε την λέξη-κλειδί στο πεδίο αναζήτησης που βρίσκεται πάνω δεξιά στην ιστοσελίδα και θα σας επιστρέψουμε όλα τα σχετικά αποτελέσματα προϊόντων.
 

Πώς παραγγέλνω από την ιστοσελίδα;

Μόλις εντοπίσετε το προϊόν που επιθυμείτε να αγοράσετε, επιλέγετε την ποσότητα ή και το μέγεθος που επιθυμείτε, αν υπάρχουν περισσότερα από ένα διαθέσιμα μεγέθη, και κάνετε κλικ στην επιλογή "Αγορά". Εάν επιθυμείτε, συνεχίζεται την αναζήτηση προϊόντων και ακολουθείτε την ίδια διαδικασία, προσθέτοντας στο "Καλάθι Αγορών" σας όσα θέλετε να παραγγείλετε, κάνοντας κλικ στην επιλογή "Αγορά" κάθε φορά. Όταν ολοκληρώσετε την διαδικασία επιλογής, μπορείτε να προχωρήσετε στη διαδικασία παραγγελίας των επιλογών σας, αιωρώντας τον δείκτη του ποντικιού σας πάνω από την επιλογή "Καλάθι Αγορών" στο πάνω δεξιά μέρος της ιστοσελίδας και κάνοντας κλικ στην επιλογή Προβολή Όλων ή Ολοκλήρωση Αγορών. Στη συνέχεια, συμπληρώνετε τα στοιχεία σας ακολουθώντας τις οδηγίες και ολοκληρώνετε την παραγγελία σας.
 

Χρειάζεται να έχω λογαριασμό για να ολοκληρώσω μια παραγγελία;

Μπορείτε να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας σαν επισκέπτης, χωρίς να συνδεθείτε σε κάποιο λογαριασμό.
 

Σε τι εξυπηρετεί η δημιουργία λογαριασμού;

Η δημιουργία λογαριασμού σας επιτρέπει να ολοκληρώσετε παραγγελίες ευκολότερα και γρηγορότερα, να εισάγετε και να διατηρείτε πολλαπλές διευθύνσεις αποστολής, να παρακολουθείτε τις παραγγελίες σας, να βλέπετε προηγούμενες παραγγελίες σας και να συγκρίνετε προϊόντα. Επίσης μπορείτε να προσθέτετε επιθυμητά προϊόντα στη Λίστα σας για μελλοντικές αγορές και να μοιράζεστε τη Λίστα αυτή μέσω email με τα άτομα που επιθυμείτε. Φυσικά μπορείτε να αλλάξετε τα στοιχεία του λογαριασμού σας και τον κωδικό σας οποιαδήποτε στιγμή.
 

Πώς μπορώ να πληρώσω;

Μπορείτε να πληρώσετε με τους ακόλουθους τρόπους:
 Με αντικαταβολή (κατά την παράδοση) με κόστος υπηρεσίες € 2,00.
 Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.
✓ Με χρήση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας.
 

Μπορείτε να αποστείλετε την παραγγελία μου σε μια απομακρυσμένη διεύθυνση/περιοχή στην Ελλάδα;

Φυσικά και μπορούμε. Παρέχουμε υπηρεσίες μεταφοράς και παράδοσης παραγγελιών σε όλη την Ελλάδα.
 

Πόσες μέρες θα κάνει να φτάσει η παραγγελία μου;

Ξέρουμε πόσο ανυπομονείτε να έχετε στα χέρια σας το νέο σας απόκτημα. Γι' αυτό φροντίζουμε να γίνει το συντομότερο δυνατόν αλλά εξαρτάται και από τη διεύθυνση που μας έχετε παράσχει. Αν η διεύθυνση αυτή είναι εντός Αττικής, η παράδοση γίνεται εντός 1-2 εργάσιων ημερών. Για την υπόλοιπη Ελλάδα, οι ημέρες κυμαίνονται από 1 έως και 3 ημέρες. Εξαιρούνται οι δυσπρόσιτες περιοχές, όπου χρειάζονται 1-5 μέρες.
 

Και αν δεν είμαι στη διεύθυνση που σας έδωσα όταν φτάσει η παραγγελία μου;

Η παράδοση των παραγγελιών γίνεται μέσω της Γενικής Ταχυδρομικής μεταξύ των ωρών 9.00 - 16.00. Παράλληλα, με έναν ειδικό κωδικό αποστολής που λαμβάνεται από εμάς, μπορείτε να παρακολουθείτε την πορεία της παραγγελίας σας. Σε περίπτωση που απουσιάζετε, γίνονται 3 προσπάθειες παράδοσης. Αν δεν παραλάβετε την παραγγελία σας σε καμία από αυτές τις 3 προσπάθειες, θα χρειαστεί να περάσετε αυτοπροσώπως να παραλάβετε την παραγγελία σας από το κοντινότερο υποκατάστημα της Γενικής Ταχυδρομικής της περιοχής σας, μέσα στις επόμενες 10 μέρες μετά την άφιξη της παραγγελίας σας. Αν δεν μπορέσετε να παραλάβετε την παραγγελία σας μέσα στο προβλεπόμενο χρονικό περιθώριο, το προϊόν επιστρέφει σε εμάς και οποιαδήποτε επαναποστολή θα σας επιβαρύνει οικονομικά.
 

Υπάρχουν έξοδα αποστολής;

Και ναι και όχι! Συνεργαζόμαστε με την Γενική Ταχυδρομική, η οποία έχει ένα κόστος παροχής υπηρεσιών. Αλλά:
 Για αγορές άνω των 30,00€ σας προσφέρουμε τα μεταφορικά δωρεάν!
 Για αγορές κάτω των 30,00€ τα μεταφορικά είναι 3,00€.
 

Μπορώ να επιστρέψω το προϊόν;

Κάθε επιθυμητή επιστροφή γίνεται δεκτή, αρκεί να πραγματοποιηθεί εντός 10 ημερών από την ημέρα παραλαβής της παραγγελίας σας. Ακολούθως, έχετε την δυνατότητα να επιλέξετε κάποιο άλλο προϊόν ίσης ή μεγαλύτερης αξίας, αφού προηγουμένως έχετε έρθει σε επικοινωνία και συνεννόηση μαζί μας, είτε μέσω τηλεφώνου είτε μέσω e-mail στο support@prettylittlesecrets.gr. Σε αυτή τη περίπτωση επιβαρύνεστε με το κόστος επιστροφής του προϊόντος. Σε περίπτωση που παραλάβετε κάποιο από τα προϊόντα μας σε κακή κατάσταση (χτυπημένο, χαλασμένο) μας ενημερώνετε άμεσα και σας γίνεται αντικατάσταση του προϊόντος χωρίς καμία δική σας οικονομική επιβάρυνση.
 

Τι προϋποθέσεις πρέπει να πληρεί το προϊόν για να μπορώ να το επιστρέψω;

Το προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται στην κατάσταση στην οποία το παραλάβατε, να μην έχει χρησιμοποιηθεί, φορεθεί, λερωθεί ή βρίσκεται σε οποιαδήποτε άλλη κατάσταση πέραν της αρχικής του. Μέχρι τη στιγμή που το προϊόν θα φθάσει σε εμάς βρίσκεται στη δική σας ευθύνη, οπότε είναι σημαντικό να φροντίσετε για την ασφαλή μεταφορά του ώστε να αποφευχθεί τυχόν ζημιά και ως εκ τούτου αδυναμία επιστροφής του.
 

Πώς μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας;

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας είτε τηλεφωνικά στο 210-7706601 (Δευτέρα έως Σάββατο από τις 11:00 έως τις 16:00), είτε μέσω μηνύματος στη σελίδα μας στο Facebook www.facebook.com/PrettyLittleSecretsGRείτε μέσω email στο info@prettylittlesecrets.gr.
X